Borde jag klippa mig?

Jag känner att mitt hår börjar bli lite slitet. Jag hade tänkt klippa och färga samtidigt som jag gjorde sist i december, men nu vette tusan! Tycker topparna börjar bli torra och slitna... Men blir så dyrt om man ska klippa OCH färga på samma gång. Hade tänkt vänta till mars och klippa och färga samtidigt. Men jag skulle ju kunna boka en klipptid nu när jag fått lön, och köpa nån toning och slänga i håret så länge. Meeeen det blir ju aldrig lika bra som när man färgar hos frisören.

Känner mig ungefär lika kluven som mina hårtoppar just nu...

Dagens i-landsproblem

/Angelica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0