Erikshjälpen is the shit!

Igår var jag i Vimmerby och handlade efter morgonjobbet. Tänkte när jag gick upp att "oj de är inte så mycket batteri kvar på telefonene... Men behöver inte sätta den på laddning undertiden jag jobbar för ska ju ändå inte ha den till något sen.." Varför tänker man så? För att batteriet var liksom inte slut, men skulle inte klara hela dagen. Så eftersom jag bara befinner mig där det finns el så tänkte jag att de kan vänta. Kommer då på att jag ska handla och vill då ha med mig luren. Så väl i Vimmrby slår de mig att jag skulle vilja kolla in lite på Erikshjälpen som jag vet är öppen på tisdagar. Klockan är halv 11, dom öppnar vid 12... Vad gör man då? Jo, tittar på världscupen i hästhoppning på mobilen. Problemet blir ju bara att jag inte hade laddat telefonen så den dog!
 
Detta är då väldigt irriterande och när jag ändå tänkte att den skulle laddas... Hade det varit sommar och varmt hade problemet aldrig uppstått då ajag hade kunat gå en sväng, suttit på en parkbänk och njutit av solen! Men de är 10 minus och snö!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så sitter och gör ingenting och vad händer sådär 10 i 12? De kommer runt 7 bilar och fyller upp parkeringen och det står typ 20 personer och köar för att komma in på Erikshjälpen!!? Poppis ställe!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0