Fina bordet!

Ser ni vad fint!!! Mitt älskade bord som jag drägglat över sen.. I somras typ! Så vackert! Såg de då någon gång för sådär 6 månader sen och tyckte de var så perfekt, men så kostade det typ 599 :- eller något i den stilen. Inte helt värt de för ett litet opraktiskt bord(?) Så gick jag där och väntade på att någon skulle köpa de till mig (haha!) Men detta hände då inte.. Så var de på REA i mellandagarna, OCH DOM ÄR DÅ SLUT! Blir så ledsen i ögat... Så nu fanns dom igen och de kostade 299:- WeeeeY! Så nu är jag ägare till ett fint, helt oanvändbart, bord!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0