Gratis styrketräning på jobbet!

Gårdagens motionspass blev helt klart att ösa ur kalvboxar! de kanske inte låter så hårt, men fy vad tungt de blir! Ansåg som vanligt själv att jag inte hade tid att gå fler gånger med kärran, vilket resulterade i en väldgt full kärra vilket blev väldigt tungt! Men, jag blir lite gad när jag ändå klarar av att dra den väldigt fulla, väldigt tunga kärran! Sen blev inte saken lättare när jag kommer ut på göselplattan och inser att det inte var lätt att hålla balansen på verken sig själv eller kärran när kramsnön på marken format sig till stora gupp.. Men skam den som ger sig! Nu har dom små kalvarna de rent och fint i alla fall, och jag fick lite gratis styrketräning!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0