Handlat inför matlådor-fix!

Blev lite stolt när jag handlade sist och såg ner i min korg. Lite sådär mallig när jag tog upp varorna på bandet! Haha. Ne men skämt och sido. Gillade min inhandling då det inte blev så dyrt och inte en massa choklad som det lätt annars blir (har inte köpt choklad på 2 veckor nu!!) Känner mig som någon som försöker sluta röka.. Men de är svårt när det blivit en sån vana att alltid ta den där chokladkakan innan man ställer sig i kön! Men roligare att stilla sötsuget med hembakta grejer!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0