Jag kanske skulle bli konstnär?

Dom har nu i alla fall blivit klar med att renovera vår lägenhet!!! Skönt! Man förstår inte riktigt hur jobbigt de är att bo i ett renoveringsprojekt fören man upplevt de.. Golven är bytta och nya tepeter överallt! Jag var hemma EN dag i detta kaos och jag blev såååå uttråkad så jag vet inte vad!!? Dom gjorde hallen och vardagsrummet på samma gång, så vår syselsättning blev att sitta i köket och... Ja, vad gör man? Mats satt och pluggade så jag roade mig till slut emd vattenfärger på ett stort kuvär. Mats sa rosa elefant, och de fick bli min insperation!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0