*Kalla de vad du vill*-blandning!

Det är ju så poppis med shake, smoothies, fruktdrycker nu för tiden. Hälsosamt och gott.
 
De beror ju självklart på vad man har i sin *vad du nu vill kalla de* om den blir nyttig och god. Jag gjorden en där jag tänkte på proteinet som vanligt. Kvarg, hallon, blåbär och banan! De blev en väldigt tjock röra, som alltså då inte var gjord för att dricka, man blanda med mjölk så går de med! Måste säga att de vart gott och jag höll mig mätt på det länge! Bra mellanmål istället för godis eller bröd? Eller en bra start på dagen för mig som inte kan äta frukost när jag kommer direkt ur sängen..
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0