KvArG ! !

Såg kvarg på Willys för första gången i mitt liv. De är en form av ost som blir som ett mellanting av mjukost och yougurt. Rikt på protein och snål på fett, och eftersom jag inte äter något kött så är jag ju på jakt efter mer protein i min kost. Så såg jag även att den var ungefär 15 kronor billigaer än keso som jag nu äter i stor mängd (haha!) Så tänkte testa!
 
Smakade lite när jag kom hem och de var katastrof äckligt!! Ångrade köpet genast och bara kände bläää!! Men, eftersom jag redan köpt den och är för snål för att slänga saker jag betalat för, kände jag att den måste ätas upp! Så provade med appelsin och vet ni vad? Det var skitgott!! Kände mig väldigt mätt efteråt med och det är ju ett stort plus. Alltså, billiager, mindre fett och mer protein än keso!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0