Lunch!

Min "standard lunch" nu för tiden är bönor med ärtor! Haha. Men de är gott må ni tro. I bara en sånhär potion får jag i mig 88 gram protein. De är en blandning på kidney/vita bönor och gröna- och kikärtor och sen kokat med kokosmjölk som jag med gillar! Böner är något som man inte riktigt förståt att de  går att äta? Har alltid "vetat" att de är äckligt utan att egentligen smakat. De smakar egentligen ingenting så ha i dom för nyttighetens skulle i vad du än gör och krydda på! Gillar att liksom tugga dom.. MMmm.. dom har perfekt konsistens för att bli tuggade! Haha.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0