MMMmmMmmmm I love it!

I onsdags hände det något som aldrig händer!! Jag fick med mig Mats till gymmet!!! Inte illa va? Har kanske hänt sådär 2-3 gånger, men fy vad tråkigt han tyckte de var! Haha! Man kunde se in i hans själ som dog av mardrömmar. Men nu är vi ju sambos så måste ju göra saker gemensamt...eh.. Så eftersom jag ville träna, så fick han följa med! Helt rättvist om ni frågar mig!
 
Sen blev de Donken..... De var den träningen de.. Haha! Någonting var Mats tvungen att få innan själen torkade ut helt. Jag konditionstränar ju inte (pga knät) så körde bara styrka överkropp så skit samma kände jag! MmMm. Underbart!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0