Nu får livet börja GÅ igen!

Vi va på inter sport för att Mats ville titta på innebandy-klubba, vilket slutade med att jag "slösade" pengar och inte han. Haha. Dom hade rea på "höstens färger" på skor, och jag behöver bra skor att träna i då jag har problem med knäna. Vet inte hur många gånger sjukgymnasten tjatat på mig om mina dåliga skor. Haha. Men med inläggen ajg har har det ändå funkat. Men nu sparade jag 600 kroner och köpte ett par, då omodärna, promenad och löparskor! Kändes hur bra som helst att går runt i dom UTAN inläggen. Kommer bli toppen tror jag!
 
Så jag känner ändå att de inte var att slösa, mer ett nödvändigt ont! Mitt mål är ju att kunna springa igen, och då är självklart grunden viktig att ha: ETT PAR BRA SKOR PÅ FÖTTERNA! Får köpa ett par till som jag kan ha ute, för dessa tänkte jag ha inne till en början i alla fall. De var otroligt långa snören på dom(?) Har inte ens dragit åt dom ordentlig här och tycker snörerna bara hånger överallt! Haha.
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0