Ny månad, nya tag!

Eller behövs det nya tag? Tycker jag sköter mig rätt bra? Haha. Nej men skämt och sida. Jag jobbar på, har pengar på kontot (självklart aldrig så mycket man vill ha, men men. Haha), Rör på mig, äter halvsunt och bor med min kärlek. jag vet inte vad jag ska ta tag i? Mitt liv i stort, ja! Men går inte skruva ihop en stol utan skruv så att säga. Försöker komma på vad jag ska bli, och innan jag kommit på det är det inte mycket som går att ta tag i. Mitt "slösa-inte-pengar-på-kläder"-projekt har jag nu tagit tag i. De är snart sommar så behöver inga fler vinterkläder, oc sommarkläder väller min garderob av så behöver ingan kläder eller skor. Skolan är helt klar och jag tänkte inte läsa något mer denna termin.  
 
Så, har inget att ta tag i. Skönt, eller nej! De känns stressande att inte ha något att ta tag i, och då inget att se fram emot när de är klart!! Får hitta mig något form av projekt. Haha!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0