Offer för vintern..

 
har varit ledig i helgen så har inte haft tid. Haha. Alltid samma visa. När jag är ledig känns det som de är mer prioriterat att göra något än att sitta vid datorn? När jag är på jobbet mellan passen så ahr jag ändå inget att göra och då är de bättre att dumburken är på än när jag är hemma. Haha.
 
Igår ramlade jag i alla fall när vi skulle gå och handla. Har klarat mig hela vintern utan att röven har fått smaka snö, samtidigt som jag sett hur alla i min omgivning fått vika sig för vinterns makter. Men igår alltså, aj! Ramlade på en såndär lite vall som blir mellan trotoaren och väggen när de skotar (så jävla soppigt dåligt!!) och då var de lössnö på och sen snorhalt under. Tänk att detta hände trots att jag hade mina stavar! Så hann i alla fall tänka "Inte slå i knät, inte slå i knät, slå inte i knät!!!!" Så landade på mitt friska knä istället och tyckte de gjorde ganska ont.. Men när vi fortsatte gå insåg jag att de inte var benet som tagit de värsta utan ländryggen har nog vridit sig lite fint! Fick sitta ner på en stol med varm vetekudde på ryggen när jag lagade mat sen! Haha.
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0