Överaskning till sambosen

På alla hjärtans dag så jobbade Mats kvällen så tills han kommit hem gjorde jag liten egen tolkning av smörgostårta. Ni fick se en liten smygtitt redan i torsdags. Gjorde två med avokadoröra och två med skinkröra där själva röran var baserad på majonäs! För mig som inte äter kött kändes det väldigt märkligt att först köpa skinkan (självklart svenskmärkt, den jag köpte var från märket Lönneberga) för att sen stå och skära iordnning den utan att någon bett mig! Kändes skumt må jag säga.
 
Lite mer säker på grönsaker, men fick ingen bild på de färdiga resultatet för dom slank ner i magen på mig och hjärtat. Men, fina var dom!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0