Philadelphia-hjärta-Marabou

 
Förstår inte varför alla har tjatat om hur äcklig philadelphiaost med marabou är? Har inte köpt den just för att alla skrivit om hur stor besvikelse den har varit. De känns ju som att två underbara saker inte kan bli en så stor kattastrof tillsammans? Var i alla fall extrapris så min inre röst tvingade mig att prova den. De var kanske tur att jag inte provat den tidigare för då hade jag nog slösat väldigt mycket pengar på den vid detta lagret. Tyckte den var MMmmMmmm! Varför hata när man kan älska?
 
Elinor
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0