sambofettet närmar sig!

Kände att de är viktigt nu som sambos att inte bli för bekväm och sitta där i soffan 8 dagar i veckan och äta gott. Viktigt att inte köpa massa snabbmat bara för att man inte orkar laga mat eller inte planerar så an är hungrig innan maten är klar. sambofettet är ju inte längt borta nu.. Så jag och Mats var och storhandlade..
 
 
Haha. Ne skämt och sido. Detta är en varokorg från första helgen utanför södra vi. När vi precis fått lägenheten och köket liksom inte var uppe och de inte rikigt gick att laga mat där. Så skulle ajg vara på jobbet om någon timme och stanna där i några dagar. Underbart.. Haha. Så såhär får de inte se ut! tror faktiskt jag blir mer motiverad till att inte ta massa skräp när jag nu bor med Mats än innan. Vill jag visa mig duktig? Sen är ´Mats en större bov till att jag inte går och tränar. Nu när jag jobbar borta så mycket vill man liksom umgås när man väl kan de. MEN VA FAN. En timme kan vi väl vara ifrån varandra? Ne... Inte när man väl sitter där i soffan med världens finaste!
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0