Skriva nått djupt

Jag tänkte skriva nått djupt och intressant inlägg med tanke på att jag sitter på jobbet och behöver döda tid... Men jag har nog inget ämne. Hmmmm... Ja jag kan ju säga att jobbintervjun gick asbra i torsdags! Jag är så social så det nästan är en belastning!! Haha! Nejvars, men hon som intervjuade var jättetrevlig och det kändes som vi connectade lite. Blev aldrig pinsamt tyst och jag svarade på alla frågor på ett bra sätt tycker jag. Så nu är det bara en evighets väntan tills jag får svar på om jag fått jobbet eller inte. Skulle få svar i mitten på veckan.

På ett sätt så vill jag inget hellre än att få det jobbet och på ett annat sätt är jag liksom lite rädd och nervös för om jag får det så måste jag ju lämna det jag känner till och känner är tryggt. Men å andra sidan kliver man aldrig ur sin comfort zone så kommer man alltid vara på samma jäkla ställe hela livet, vilket inte känns optimalt....

Se där! Lite djupt blev det nog allt!

/Angelica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0