+ till sjukvården!

Pratade med läkaren i onsdags om mitt kära knä. Jag känns som en hopplös pasient som bara har ont hela tiden.. Och eftersom jag hatar "Vi får vänta och se.."-kommentaren skulle jag föreslå en magnetrönken, vilket jag inte ens hann säga innan läkaren själv sa att de var nästa steg. Så lite beroende på vad som visas på de bilderna så blir de operation till våren eller hösten.........
 
Så ringde de från sjukhuset på torsdagen direkt och frågade om jag kunde komma redan samma dag, sådär 2 timmar senare. Ska inte klaga på långa väntetider mer! Haha. så har redan gjort magnetrönken så läkaren skulle höra av sig i början på nästa vecka! Så, nu känns de lite bätttre som att de händer något, men samtidigt ligger tanken inte långt bort att de alltid kommer vara såhär..
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0