Total shopping-besvikelse!

I helgen var jag i KäLMäR för att hitta en kläning. Har ju "inte-köpa-kläder"-månad nu i februari, men livet ter sig inte alltid så och var nu tvungen att ha en kläning. Så när ändå Mats skulle ner till Kalmar passade jag, mamma och Michael på att försöka hitta något fint.
 
De är ju inte varje dag man åker till en större stad så tänkte inte slösa pengar på allt, men gick ändå in med instälningen att hittar jag något jag vill ha så köper jag de. Vilken besvikelse!! Kalmar levererade inte!!! Fanns ingenting! Annars finns de ju alltid något man hitter men så känner man att de inte är så värt pengarna, men inte ens de. Till slut ansträngde jag mig för att hitta något för att inte känna att resan var förgäves, men icke. Fy vad dåligt!! Men på torsdag öppnar Ginna Trico i västervik så får spara mina pengar tills dess. Haha!
 
Så såg jag ut för dagen i alla fall, i mina gamla, inte shoppade i kalmar, kläder!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0