Traaaaaanbäääääär!

 
Det kändes som en urinvägsinfektion var på g! Löste detta med Aloe Vera, tranbärs dryck och tranbärstablett och nu känns det ingenting!! Undrar hur mycket dom här vitamintabletterna hjälper egentligen? Eller är det bara för att man vet att man tar dom som de känns bättre? De känns ju ändå som att man inte kan "tänka bort" en infektion, eller "tänka fram" en? absolut att man kan inbilla sig smärta och så, men har ju uppsökt läkare varje gång jag haft urinvägsinfektion och då har de just varit en infektion. har inte haft någon sen förra året i oktober!!! Innan de hade jag infektion någon gång i månaden... Så, oavsätt om det hjälper rent fysiskt eller bara mentalt så är jag nöjd så länge jag slipper "veta om" att jag har en infektion. Lätt värt 34 kr i månaden!
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0