Vägen Till Kärleken

Eftersom det är alla hjärtans-dag idag tänkte jag passa på att berätta för hela världen hur lycklig jag är över att Mats för 1181 dagar sen hoppade upp i mitt knä och skrek hej! Att en sådan tanklös och oplanerad händelse kunde leda till något så bra som mitt liv idag är helt sjukt egentligen(?) Att en och samma person kan bringa så mycket lycka och kärlek var enligt mig en omöjlighet innan jag träffade Mats. Jag förväntar mig ingenting, men får ändå allt!
 
Tack för att du står ut med mig och alltid är där så jag vågar var mig!
All kärlek till min Björk-Westermark familj, du och jag!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0