2013!

Har äntligen skaffat mig en kalender så jag kan hålla koll på mitt inte allt för händelse rika liv. Haha. Och när jag ändå var igång så blev de självklart en ekologisk, återvunnen, smålendsk kalender med FSC-papper. Fint! Tyckte mest de var fint med kossorna, älgen och traktorn! Haha. Så nu kan jag planera upp 2013 in i minnsta ditalj... Hm..(?) Brukar mest ha den för att dubbelkolla så jag  inte gör något när jag säger att jag inte gör något, kolla vilket datum de är vilka dagar och skriva upp när jag tillexempel har tränat som lite pepp. Hatar människor utan kalendrar!!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0