Älskar tranbär!

Fick ju någon form av urinvägsinfektion där för någon vecka sen. Drack då 3 liter tranbärsdryck, 2 liter vatten med tranbärstablett och ungefär 2 liter nyponsoppa på tre dagar och gissa vad? Jag känner inte av den längre!!! De funka alltså, eller så hade den psykiska inställningen att de funka väldigt stor påverkan. Hur eller hur så älskar jag att inte behöva gå till vårdcentralen!!
 
Egentligen ska man väl dricka sådär 2 liter vätska om dagen(?) Så att få i sig 7 liter på 3 dagar är väl egentligen ine så mycket. Men jag är inte van, och jag lever typ på frukt i "fast föda" resten av dagen. Så, för att vara så pass törstig så jag skulle kunna få i mig all denna vätska så åt jag Mariekex! Haha. Känns som att Mariekex är lite Angelica. Hade hon inte alltid sånna kex med sig till skolan om vi skulle på utflykt?
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0