Bilkärlek?

Eh..
 
Min bils bromsar dog, låste sig, slutade fungera, vad ni vill i torsdags när jag skulle hem från jobbet. Tyckte det kändes lite konstigt när jag körde iväg, men då bromsade jag hårt några gånger så gick de över. Sen när jag ska köra ut från stopplikten då låser sig hjulet helt och jag kommer som tur var in till kanten och en snäll själ stannar och frågar om jag behöver hjälp. Tack du vänliga människa som fick igång min varninngsblinkers!! Dock fick vi aldrig av den igen... Haha.
 
Fick i alla fall köra tillbaka till jobbet och efter ungefär 2 timamar fick min chef av varningsblinkersen genom att slå med en skruvmejsel.. Ska de vara såhär? Fick ringa bärgaren och åka med honom in till Vimmerby där stackars Greta fick stanna och ännu mer stackars mig fick springa till busstationen för att hinna med den dyraste buss ajg någonsin åkt med. Vet ni att de kostar dubbelt så mycket att åka buss nu som förr? Skaffade verkligen bil i rätt ögonblick!
 
Fick tillbaka lilla Greta igår i alla fall så nu är vi ett lyckligt par i alla fall, då hennes sjukdomsvistelse inte ble så dyr som jag befarade. Är verkligen kär i min bil!!! Var jag lesbisk skulle jag helt klart dejta henne!
 
Omslagsbild
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0