De är ju redan 2013!

För 5 dagar sedan blev det ju nytt år och allt! 2013!! Damdamdamtaaah! Skönt att man nu kan sicktaa på våre och sommar istället för att leva i att de går mot vinter. På nyår var jag hemma i mitt kära Gladhammar med familjen. Eftersom jag var i stan så frågade jag in mamma om jag skulle handla något, hennes svar blir: "Vi ska äta rebensspjäl". Okej.. Eftersom jag inte är så förtjust i att äta kött så gjorde vi fylda paprikor till mig och de var riktigt, riktigt, riktigt gott!!! Svampstuvning, soltorkade tomater och ost. Hatar egentligen att skriva om mat, men de avr för gott för att undvika! Sen somnade jag vid 10 och orkade verkligen inte gå ut vid 12! Haha.
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0