De rika rikare och de fattiga fattigare.

Eftersom jag inte fick min Miss Li-hat så gick jag nu i helgen in på H&M för att ännu en gång sponsra deras sätt att behandla sina arbetare och själva ta ut miljonvinster.. Dålig människa! Hittade i alla fall lite saker på rea, som vanligt, och sen 20% rabatt på de. kan man säga nej? Ush för västerländska människor med pengar som inte kan låtabli att köpa billiga kläder när alla skriker att arbetsförhållandena är dåligt hemska för sömerskorna av dessa billiga kläder... De är en såndär sak som man "Nej vad hemskt. Vilke fin tröja, bara 50 kr!"
 
Men den gröna kavajen var fin och billig så den fick följa med mig hem. Ska ju börja vara lite mer stilig, eller? Haha.
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0