Drömmer om en lösning?

Drömde att min läkare sa att jag hade ont i knät för att min mage och mina bröst var för stora. "De blir framtungt då" sa han. Jag ifråsatte självklart detta då jag inte tycker att jag är så tjock, men då sa han att han skrivit de i min juornal, och de som står där är huggget i sten liksom. De är sanningen, har något skrivits där så är det så det är. Intressant! Så jag går hem och gråter hos min mamma och slutar äta, blir ett skellett bara för att kunna gå tillbaka och säga till läkaren att jag fortfarande har ont i knät även fast jag bara är skinn och ben. MEN hinner vakna innan jag kommer så långt.
 
Om de vore så enkelt att bli av med denna eländiga smärta i mitt eländiga knä skulle jag vara nöjd..
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0