För mkt smycken för mitt eget bästa!

Insåg detta när jag köpte ett nytt smyckeskrin för att det inte gick att stänga det gamla och smyckena vällde över! Så när jag förde över smyckena till det nya skrinet så slängde jag en näve smycken, la två nävar smycken i en ask med sånt som jag inte vill slänga men ändå inte använder! Sen de resterande var tanken att dom skulle ligga i det nya skrinet, men allt fick ÄNDÅ inte plats!!! Så fick behålla det gamla också iaf... Så nu står det TVÅ smyckeskrin på min byrå i garderoben. Funderar på att även köpa såndär smycketräd/händer som finns.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0