Har jag äntligen blivit vuxen?

Igår hade min mamma varit stolt över mig! Jag handlade, lagade 4 olika rätter mat (till mina matålådder som för övrigt blev 11 stycken denna omgång!) Gjorde bland annat en potatisgratäng. Potatisen blev dock hård och såsen blaskig, men man kan inte få allt! Sen de mest frisnerande. JAG STÄDADE KÖKE EFTER MIG! Och då menar jag inte torkade lite och diskade lite, utan tog bort allt från bänkarna och torkade av noga och sen diskade, torkde, ställd undan. Vad säger ni om de va!? Haha. Låter som att jag är 16 och precis flyttat hemmifrån.. MEN tro de eller ej, men jag har bott borta från mamma i sammanlagt snart 5 år! HELT SJUKT!! Att de ska behöva ta så lång tid innan man lär sig att intorkat skit är svårare att få bort än nygjort? Haha!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0