IDAG BLIR VI SAMBOS!

OOoooo vad jag längtat efter denna dagen! Är lite rädd för sambolivet men vi mjukstartar eftersom jag ändå aldrig är hemma. Haha. Ne men detta kommer bli riktigt bra! Jag väntar på att min sambo ska komma med sitt flyttlas och en massa syskon, så ska vi fika och jag ska titta på när alla andra bär. De är min plan för dagen! Haha. Ska även bli skönt att få in lite mer möbler här hemma så de inte ser ut som en fängelsecell... Så nu peppar vi tjafs, skrik och irritation blandt med kaffe och bullar!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0