Ja, en fågel. Han bodde på landet & Roger hette han

 
Är han inte de snyggaste ni sett? Hittade honom på dollarstor och kände att 20 kronor är han värd!! Haha. Kommer passa bra när jag gjort om min lägenhet till en skog! Vill ju ha naturinspererat, men suger ju på att inreda så tips mottages gärna! Jag och Allvin pratade om hur dyrt gardiner är. Vi har ju ingen gardiner i lägenheten ännu, och de är för att jag bara äger julgardiner i den storleken som krävs för de stora fönstren vi har i lägenheten! Skulle jag sätta upp dom små skulle de bara se patetiskt ut! Haha. Men när jag var inne på just Dollarstor så tittade jag på gardiner och de hade faktiskt några jag kan tänka mig för ungeför 100-150 kroner. Så, inte så farligt ändå! Sen är kanske kvaliten därefter.. Men ärligt, hur ofta tvättar man gardiner?
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0