Jag är för trög för att bli ingenjör!

Jag lägger rätt mycket av min dötid på att rita planlösningar till hus. Har alltid gjort de sen jag var lite, men då blev det många stall med. Haha. Tycker de är roligt!! På en lite oseriös, okunskaplig och "för skoj skull" nivå. Har möblerat våran lägenhet på detta sätt, och målat vårt hus som vi ska bygga. (HOST) Så nu målar jag lite allternativ. kanske skulle bli ingenjör? HAHA! Har tyvärr inte MVG i allt, och ahr inte läst till matte, fysik eller kemi Ö typ.. Ne, vill nog inte vara de heller. Är lite för trög för sånt! Men skulle vara roligt att åkar runt och "bygga om ladugårdar till stall" på pappret. Skulle vara kul. Sen bara få lämna in en idee till någon som kan sånt och få den verklig!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0