känsligt sinne!

Ibland känner jag mig ytterst instabil! Idag åkte Rasmus till skåne för att sen flyga till England imorrn och va borta i en vecka. Jag är inte den som gnäller bara för att min kille är borta nån vecka eller två, absolut inte! MEN nu har han varit borta så pass mkt, och när han väl vart hemma så känns det inte som att vi hunnit umgås ordentligt heller. Så just idag hade jag verkligen behövt honom hos mig.... usch! jag hatar att känna mig såhär! brukar kunna "stänga av" i vanliga fall, men ikväll är det svårt känner jag. Som tur är så har jag hela veckan fullbokad med jobb så kommer nog inte hinna sakna honom så mkt. Det som är tråkigt är ju att om han inte får tag på internet så kommer vi inte kunna prata alls i veckan.
 
Aja! nu ska jag göra pannkakor och sen prata med Evelyn! det brukar hjälpa mot det mesta!
 
/ Angelica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0