Lycklig!

I december sökte jag tjänsten som säljare på Gina tricot som nu ska öppna i Västervik, kände att det verkligen skulle passa mig då dels är jäkligt trött på att jobba på oseriösa företag och dels för att jag vill kunna utvecklas i mitt yrke!
Så förra veckan fick jag svar på mailen från deras rekryterare "tack för din ansökan men tyvärr har vi valt att gå vidare med andra sökande bla bla bla..." Så gissa om jag blev chockad och jäkligt glad när det ringde en trevlig tjej imorse och sa att jag var välkommen på anställningsinterjuv nästa vecka!!!!!! det var som all stress bara släppte och jag blev så jävla glad att jag fått chansen att visa vem jag är och charma dom lite! hehe! svårt att få fram hur gärna man vill ha en tjänst och hur bra man skulle passa genom bara ett CV och ett brev.
 
Så hålla alla tummar och tår för mig nästa vecka för att jag ska lyckas charma dom!
 
 
/Angelica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0