Mors lilla lathund!

Mors lilla lathund sa, du må tro jag jobbar bra.
Fastän vet du vad, inte just i dag, jag gör de helst en annan dag.
Mors lilla lathund sa, ingen kan så bra som jag.
Men tycker du som jag, tycker du som jag.
Så gör jag det en annan dag.
Tjallalalalaaala
Imorrn så ska jag skura, hela dess långa dag.
Ojojoj vad jag ska gno.
Ja och för se de därför så måste jag, ta de väldigt lugnt idag.
Jo, för just idag går de inte bra.
Jag gör det helst en annan dag.
 
Disciplinen höll inte så länge! Haha. Vaknade vid 1 inatt och kunde inte riktigt sommna om, så har sovit nästan hela dagen efter jobbet så inget plugg har blivit gjort, typ.. Har nu istället suttit och ätit upp äpplena jag skulle ha imorgon för att försöka få upp blodsockret, och lyssnat på Astrid Lindgren och fått insperation till livet. Inte är de att fortsätta plugga i alla fall...
 
Kärlek <3
 
Elinor
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0