Mr. Träd ikläd smycken.

Införskaffade ett smyckesträd för att försöka få någon ordning på livet där hemma. Tror dock att de inte blev så mycekt mer ordning än innan, men gillar när man ser vad man har. Lägger jag saker i en låda glömme jag bort vad som finns. Därför vill jag med ha alla kläder på galje så jag ser om! Tycker de är rätt fint med sånna träd! Skulle nog införskaffa 1-2 stycken till. Inte för att jag har många smycken, utan för att jag tror de blir snyggare om de hänger lite glesare så stammen syns. Vem bryr sig egenligen?
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0