Nytt i garderoben!

Köpte för ett tag sen ett par nya byxor. Insåg nu när jag hängt upp alla mina byxor att dessa är 2, alltså två, storlekar mindre i midjan än vad ajg hade i sommarens byxor jag införskaffade!!! Hihi! Ett stort plus var även att de kostade 100 kronor. 
 
Hittade ett linne med som kostade 50 kr, med ett mönster jag gillar! Blommor i massa färger. Sen när jag kom hem ågrade jag mig lite, men var ju på rea och de byts inte, blablabla. Så får leva med att de inte sitter bra. Haha.
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0