Nytt livsmål!

Har nu igen fått för mig att nytt mål som jag måste genomföra innan jag dör. Jag ska bestiga Kebnekaise! 2,4 mil på 10-12 timmar. Låter inte så farligt? Haha. Jag och Mats ska göra detta inom en halv-snar framtid, alltså några år. Häftigt att få uppleva och häftigt att kunna säga efteråt att man gjort de. Ingen klättring för mig dock, tar en led som man inte behöver klättra. Går runt i den naturen och bara andas ren luft och känna att man lever. Jajjamen! Vi får sätta igång och träna snart då så vi orkar hålla tempot uppe under vandringen!! Haha. 2,4 mil låter inte så mycket, men att vandra i berg är jobbigare än vad man tror! Nu har jag i alla fall en anledning till att tjata på Mats om att han ska träna lite mer på allvar!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0