På bussen

Eftersom jag bara varit sjuk när jag varit ledig och jobbat dom senaste veckorna så tänker jag ta två dagars ledig och idag åker jag till Norrköping! Ska bli så jäkla skönt att komma bort en stund och umgås med Emelie, gå på stan, fika och bara inte tänka på nått annat!

Fast måste öva på låtarna till lördag iaf såklart. Det liksom knyter till i magen så fort jag tänker på att David och jag ska uppträda för typ 100 pers i Jönköping om 5 dagar... Fast på ett bra sätt. Det jag är nervös över är mest att jag måste lära mig texten utantill och hur vi ska göra med ljudet när vi väl är där. Men det är sånt som brukar lösa sig.

Aja! Det blir ingen bild idag heller, ser lite halvdumt ut att sitta och ta egobilder på bussen!

/Angelica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0