Pääääärcing!

Ibland kan jag bara känna att tonårstrotsen kommer krypande och jag bar vill tatuera mig, perca mig överallt med en hästkanyl och trycka i stora grejer i öronene. Som tur är har jag kommit över de stadiet i mitt liv, men ibland kommer bara dendär känslan lite snabbt. Men, kan idag kontrollera den och inte överdriva. Vad vuxen jag blivit(?)! Kan tycka att mycket tatueringar, många percingar och stora hål i öronen är snyggt. Men tror ändå att gränsen mellan snyggt och för mycket är väldigt tunn!!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0