Peppad till 1000?

Jag tror inte riktigt på det här med att träna och "väta och se"-konceptet som aj nu håller på med. Gör ondare i knät än innan nu igen... Och ddet här med att de får göra lite ont. Vad är lite ont? Är de lite ont, eller är de "gör ont så de hindrar mig"-ont? För de gör ju ont hella tiden, då får de göra lite ondare än vanligt. Men de gör ju så ont så de nästan stör min vardag nu, och ör de då lite ondare efter träningen gör det ju nästan mycket ont. Lite svår att tolka vad sjukymnas och ortoped menar! Haha. Men, får väl prata med Läkaren igen och säga att detta inte håller. jag som var så pepp på att komma giång igen, sen en vecka senare är det tillbaka på 0....
 
Peppad till 1000?
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0