Sångkarriär?

Ja mina vänner vad skulle jag inte göra för att kunna leva på min sång?! Jag har faktiskt tagit sånglektioner från 8an till 3an på gymnasiet! Plus att jag under den tiden och efter uppträtt och även fått betalt för mina sånginsatser (även av folk jag inte känner). Så vad tusan?! Det är ju det jag innerst inne brinner för, trots att jag knappt aldrig sjunger längre!

MEN! Idag fick jag reda på att jag ska sjunga på ett event i Jönköping om två veckor!!! Vet inte om jag berättade att jag och David sjöng på zinzinos julavslutning på stadt? Iaf var det väldigt uppskattat så vi ska köra två låtar i Jönköping. Ska bli riktigt kul! Är väl säkert några hundra personer som kommer så det blir lite större än sist!

Så min fråga till er är: Vilka låtar ska vi sjunga???

/Angelica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0