Ska jag bli hembiträde?

Känner mig som en riktig hemmafru! Fru Björk! Haha. Har börjat gilla att städa och plocka iordning, laga mat (typ!) och har nästan tillomed bäddat sängen!!!!!!!! De är stort i Björks värld. Kände mig lite extra hemmafruig när jag insåg att jag stod och hängde upp Mats strumpor efter att ha tvättat dom. Haha. Välkommen till sambolivet! När jag desutom gjorde det i förkläde, då jag samtidigt kokade sylt som skvätte över hela köket, kände jag mig lite som en piga! Är de min nya stil?
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0