Sökandet får fortsätta..

Har längtat efter att få köpa min Miss Li-hatt på HM väldigt länge. Spanat in den, stor och vinröd. Så kostade den 149 :- och den hade varit där hur länge som helst och de fanns alltid 3 kvar, en röd och två svarta, när jag var där. Så en röst inom mig sa "Den kommer på rea så ha is i magen". Ja, varför betala fullpris när dden garnterat kommer kosta 75:- om någr dagar? Så fick jag hem ett 20% rabatt-kort hem så då tänkte jag, nu slår jag till på min älskade hatt.
Är den på rea? Ja
Finns den röda kvar? Nej
Är den svarta ful? Ja
Så de blev ingen Miss Li-hatt i mitt liv. Kommer troligen fler chanser.. Men jag bar känner att jag i sommar vill gå runt i uppvikta jeans, ett slappt linne och en Miss Li-hatt! Ska de vara så svårt att förstå? Men än är de vinter kvar säger mor, så ahr några månader på mig. Haha.
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0