Sommar, sommar sommmmmmmaaaar!

Jag pratade om att våren är påväg. Ändrar mig.. De är snö ute och kallt!! Känner verkligen ett behov av att känna känslan av att kunna vara naken utan att frysa!! Bara kunna känna känslan "Nej, jag fryser inte ihjäl om jag lämnar mössan hemma". Vill ta hem min mössa, tvätta de och lägga ner den i en låda som sedan åker upp i förådet för att inte tas ner fören i november. Känns långt bort just nu, men de kommer!!! VÅREN KOMMER!
 
Jag går liksom runt såhär!? Haha. Skäms...
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0