sOOOOOOOOOcker!?

Har ätit socker hela helgen, plus en behövlig överdos av Mats har gjort att jag nu har sockerabstines!!! Kroppen vänjer sig väldigt fort vid att få socker, men den vänjer sig aldrig vid att den inte får(?) Mycket märkligt! Bakade i alla fall världens godaste cheesekake till helgens flytt som jag typ åt upp själv. Haha. Den blev väldigt bra måste jag säga. Se bakade jag några kakor som jag inte vågade bjuda på för dom blev inte goda direkt.. Men gick och äta när cheesekaken tog slut! Tror min starka sida är frysen och ugnen är min fiende!
 
Nu sitter jag själv på jobbet och har ätit banan för att lindra sockersuget, fungerade inte! Så funnderar på om typ engilage är lite sött? Kanske ska testa de! Ha de bra!
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0