Träna, träna, träääääna!

Tränade för första gången, efter nästan 2 månaders vila, i tisdags och nu kan ju förså hur de kändes? Mitt hjärta slog så fort efter bara 10 minuters lugn cykling. Helt sjukt att man kan bli så trött!! Förrut kördec jag ju 20 minuter x 4 olika konditions-grejer. Och nu dör jag efter en halv.. Sen var de styrkan och de kändes som att jag opererat bort en dela av lårmuskeln. Tog i så jag skakade men de hände liksom ingenting! Men, ska få hjälp av sjukgymnasten med igångsättnignen nu så de känns bra!
 
Pratade med läkaren i tisdags med och fick den roliga "vi får vänta och se"-kommentaren... Hatar den.. Känns som jag väntat i 4 år liksom. Vill inte vänta och se mer! Men han vill inte göre fler operationer eftersom de självklart inte är bra för knät heller, och eftersom de vänt de senasta dagarna och känts bättre i knät så väntar vi och ser utvecklingen på de. Stannar de här eller blir de helt bra? Fortsättning följer....
 
Man känner sig ju lite snyggare och lite mer vältränad bara av att får på sig träningskläderna! Men de syns att man inte är igång! Haha.
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0