Tummen upp för disciplin

Sa till mig själv att jag inte fick kolla facebook eller bloggar idag INNAN jag svarat på fråga 1 på min sista inlämningsuppgift som högskolestudent. Uppgiften innehåller bara 2 frågor så varje fråga är ganska stor och den ska vara inne på onsdag... MEN NU ÄR JAG KLAAAAAR med första frågan, typ. Eller min plan är att idag skriva ner allt på fråga ett (redan gjort!). Imorogn köra fråga 2 och på onsdag slänga ihop och strukturera upp! Kan inte bli bättre.

Har hård disciplin på mig själv. "Gör du inte läxan får du inte sitta vid datorn.." "Ja mamma.." Haha. Så nu är klockan snart 2 och nu ska jag äta, sova, kolla facbook och bara njuta av min stränga sida! MmMm! Kommer mina barn ha A+ i allt så säg?

Fick även min daliga motion utan att gå till gymmet. Flyttade kalvisar nu på morgonen, och tjurarna tog inte ett steg själva, så fick dra, knuffa och bära dom! Kvigorna var dessto mer uppfostrade, trodde jag! Vänder mig om i 10 sekunder så har en av dom rymt, så får springa runt och jaga henne och när jag väl får fast henne blir de att "tolka" på gummistövar över ladugårdsplan! Haha. Charmiga små odjur dedär! <3

Elinor



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0