Vägrar Ha Urinvägsinfektion!

Jag vägrar helt enkelt! Tänker inte få urinvägsinfektion nu efter mitt långa inffekione-uppehåll. Nej nej nej! Tänker inte ringa till vårdcentralen för at dom ska fråga om jag är gravid eller testat att dricka mycket vatten de senaste dygnen. NU laddar ajg emd tranbär+nypon så ska vi se om de hjälper. Kände redan igår att de var pågång men levde på hoppet. jag har tydligen tranbärsbrist i mit levene, slutade med tranbärstabletterna för ungefär 2 veckor sen och nu sitter jag har, konstant kisnödig med en känsla av att de snart kommer börja svida! Underbara liv...
 
Hur gjorde man förr om man fick urinvägsinfektion? Läker de ut av sig själv sinom tid eller? Kan inte riktigt tänka mig att pigor och drängar gick till läkaren.. Och om man nu gjorde de, folk som hade de lite bättre än pigor och drängar, vad fick man då för hjälp? Idag tar man några piller i någor dagar, men de fanns ju inte då!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0