Vårt nya hus!!

Räknar på vad vårt hus som vi ska bygga kommer kosta! (Haha. Drömma får man väl?) Eller, vi ska ju byga oss en gård, och de har jag satt 7 000 000 kr på att de går åt.. Men bara huset. räknade på för fulla muggar och kommer fram till 400 000 kr. Då utan el, vatten, inredning så som möbler, badrum eller kök. Men tänkte ädån att de var inte så farligt!(?) Sen ser jag att jag missat trappen och själva "våningsgolven". Haha. Jag har alltså husgrunden och själva golvmattan/panelen men inte golvet liksom. Blir inte mycket till tvåvåningshus då inte. Haha. Men ska vi säga lite över 1 miljon? Så måste vi köpa marken huset ska stå på med... Detta blir dyrt! Vill ni bidra med en sant så hör av er!
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0